Narwiański Park Narodowy

Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy

tel. +48 663 103 109 (poniedziałek-piątek 7:30-15:30)

tel.  +48 85 718 14 17 (sobota-niedziela 10:00-18:00)

e-mail: npn@npn.pl

 

Przetarg nieograniczony na dostawę 2 szt. aluminiowych łodzi motorowych wraz z zamontowanymi silnikami zaburtowymi, 1. szt. silnika zaburtowego doczepnego oraz 1 szt. przyczepy podłodziowej

 

NARWIAŃSKI PARK NARODOWY

Kurowo 10

18-204 Kobylin Borzymy

tel./fax 85 718 14 17, 86 476 48 11-12

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na dostawę 2 szt. aluminiowych łodzi motorowych wraz z zamontowanymi silnikami zaburtowymi, 1. szt. silnika zaburtowego doczepnego oraz 1 szt. przyczepy podłodziowej

Zamówienie prowadzone jest w ramach realizacji projektu nr:

POIS.05.01.00-00-371/12

„Ochrona i przywracanie siedlisk ichtiofauny w obszarze Natura 2000 PLH200002 Narwiańskie Bagna”

I. Przedmiotem przetargu jest dostawa:

1.     2 szt. fabrycznie nowych łodzi motorowych wraz z silnikami zaburtowymi oraz wyposażeniem wymienionym w SIWZ, dostępnej na stronie www.npn.pl,

2.     1 szt. fabrycznie nowej, gotowej do rejestracji przyczepy podłodziowej, dostosowanej do przewozu ww. łodzi,

3.     1 szt. fabrycznie nowego silnika zaburtowego.

II. Szczegółowe wymagania techniczne przedmiotu dostawy wymienione są w SIWZ,

III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych,

III. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.: Narwiański Park Narodowy, Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, do dnia 19 kwietnia 2013 r. do godz. 900

IV. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj.: Narwiański Park Narodowy, Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, dnia 19 kwietnia 2013 r. o godz. 930. Otwarcie ofert jest jawne.

V. Zamawiający ustala wykonanie całości zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 20.05.2013 roku.

VI. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.     Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b.    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2 do SIWZ),

2.     Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykaz podobnych zamówień (min. 3) zrealizowanych przez Wykonawcę o okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane należycie.

3.     Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

4.     Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

5.     Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

VII. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

VIII. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a.    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

b.    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

IX. Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

a.    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

b.    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

X. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

XI. Informacja o dokumentach potwierdzających, ze oferowane usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom.

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

a.    próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

b.    zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

XII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

XIII. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

XIV. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie ważnej oferty zgodnej z SIWZ oraz wpłacenie wadium w wysokości 5000 zł.

XV. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

XVI. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest Andrzej Bielonko – tel. 85 718 14 17 w. 32; 501 461 702.

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

  • Odpowiedź na zapytanie Wild Lake Group PM Sp. z o.o.

DYREKTOR                             

NARWIAŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO 

RYSZARD MODZELEWSKI